sábado, 20 de febrero de 2010

One map, one State, one year... (2: Estado: Utah)

(Fonte: Premer aquí para ver a fonte)

Imos co Estado -Deus..., antes ou despois sempre acaba aparecendo, ¿non?-.
O noso rapaz e a nosa (súa) nai chegan ao Estado de Utah, á cidade de Salt Lake City, en busca de... ¡uranio! Se avanzamos algunhas páxinas (non moitas), lemos na 22:
"A la hermana James no le agradaba la idea de que anduviéramos sueltos al salir de la escuela. Temía que pasáramos el tiempo con amigos de las escuelas estatales a las que asistíamos y que acabaríamos convertidos en mormones."
Ou sexa, noutra relixión que non era a católica (recordemos a súa orixe irlandesa por parte de nai, e, por iso, católica). ¿Mais por que o medo aos mormóns? Parece ser que Utah convertíuse en Estado soamente en 1896, mais os mormóns poboaron Utah desde 1847, tres anos antes de ser considerado "Territorio" pola Unión. Para saber por que hoxe aproximadamente o sesenta por cento da poboación de Utah é mormona, mira neste enlace. Se queres saber algo sobre esa relixión e as razóns que levaron aos mormóns a emigrar ao Oeste, pincha neste outro. E se queres ver algo de Salt lake City, mira aquí. Claro que probablemente as imaxes máis coñecidas de Utah son desta clase: preme neste outro para velas. Ou incluso destas (¿sabes que cousa é ésa chamada... John Ford? ¿Mh?).

1 comentario:

  1. No me imaginaba así Salt Lake City. Lo que hace la imaginación... Te imaginas una ``cosa´´ al leer y luego a través de imágenes, vídeos, biografías, etc te das cuenta de que las cosas no son como tu las imaginabas, y sin embargo, para ti es real. ¿ Tendrá esto algo que ver con la frase de los agradecimientos?

    En cuanto a lo de John Ford jajaja. Tengo el recuerdo de ver sus grandes películas del Oeste con mi abuelo(sobre todo una, que a mi abuelo le encantaba ``Centauros del desierto´´, de la cual hablamos en la clase de sociología, de ahí mi risa del comienzo)

    ResponderEliminar